Як зробити переадресацію?

Як зробити переадресацію?
Послуга Переадресація дозволить Вам залишатися на зв’язку, де б Ви не знаходилися, і не пропустити важливий дзвінок.

Ця послуга надає Вам можливість переадресовувати Ваші вхідні дзвінки на інший номер тоді, коли Ви зайняті, не можете відповісти на виклик або коли Ви перебуваєте за межами покриття мережі Київстар. Ви можете переадресувати вхідні дзвінки, наприклад, на телефон фіксованої мережі, на інший мобільний телефон, на будь-який телефон за кордоном або на Ваш автовідповідач (послуга Голосова пошта) для отримання голосових повідомлень. Ця послуга надається абонентам всіх тарифних пакетів безкоштовно, вона включена в базовий пакет послуг зв’язку стандарту GSM.

1. Безумовна переадресація (переадресовуються всі виклики) Кожен вхідний дзвінок автоматично переадресується на обраний Вами телефонний номер. При цьому Ваш мобільний телефон не дзвонить. Послуга також діє, коли апарат вимкнено. Режим безумовної переадресації відміняє всі інші режими переадресації. Щоб знову приймати вхідні дзвінки, переадресацію необхідно відмінити.

2. Якщо немає відповіді Переадресація при відсутності виклику означає, що якщо Ви протягом певного часу не відповідаєте на надійшов дзвінок, виклик автоматично направляється на обраний Вами раніше номер. 3. Якщо телефон вимкнений або знаходиться поза зоною покриття Переадресація в разі недоступності абонента означає, що якщо Ваш телефон відключений або знаходиться поза зоною дії мережі Київстар, кожен вхідний дзвінок автоматично переадресовується на інший телефонний номер. Коли Ви повертаєтеся в зону дії мережі або коли включаєте свій апарат, вхідні дзвінки знову надходять на Ваш мобільний телефон. 4. Якщо лінія зайнята Переадресація у випадку зайнятої лінії означає, що якщо Ви розмовляєте і послуга очікування виклику у Вас не активована, замість гудків зайнято вхідний дзвінок автоматично переадресується на обраний Вами телефонний номер.

Всі види переадресації Ви можете встановити за допомогою меню Вашого телефону. переадресація передачі даних. Щоб користуватися послугою Переадресація виклику, потрібно зробити налаштування: за допомогою меню мобільного телефону (розділи можуть називатися Переадресація, Перенаправлення) необхідно вибрати тип переадресації та ввести номер телефону, на який будуть переадресовуватися дзвінки; Додаткова абонентська плата за дану послугу не стягується. Оплата за хвилину переадресованого дзвінка здійснюється по тарифах вихідного дзвінка в залежності від типу дзвінка і напрямку переадресації (мобільний, в межах України або міжнародний). Послуга Переадресація виклику також надається і в роумінгу.

Якщо ви встановлюєте безумовний тип переадресації (всі дзвінки), оплата буде такою, як якби ви здійснюєте вихідний дзвінок в межах України за умовами Вашого тарифного плану. При використанні умовного типу переадресації в роумінгу оплата за переадресований виклик стягується як плата за вхідний дзвінок у роумінгу та за вихідний переадресований дзвінок у роумінгу.

Саме тому радимо перед виїздом за кордон уважно перевірити всі типи переадресації, які налаштовані на Вашому мобільному телефоні. 466 (дзвінки з номерів мереж фіксованого зв’язку або мобільних телефонів інших операторів мобільного зв’язку згідно з діючими тарифами).

Як зробити переадресацію?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий