Як зробити пінг менше?

Як зробити пінг менше?
Як зробити, щоб у оленів був менше пінг (для адмінів) Я адмініструю міську сітку і задався питанням, як покращити швидкість і стабільність роботи своїх клієнтів з сервісами wargaming. net.

Подальша інформація буде корисна для мережевих адміністраторів міських провайдерів і великих комп’ютерних клубів. Використовуючи шейпінг і динамічні черзі можна виділити пріоритетний трафік (в даному випадку, що йде до серверів танків) і поставити йому найкращі умови (бути першим в черзі і т. д.) — тобто, зменшити пінг до сервера. World of Tanks, гейм-сервера ru1 — 94.

198. 55.

91 ru2 — 178. 20. 235. 48 ru3 — 213.

252. 177.

91 ru4 — 193. 110. 91. 19 eu1 — 213.

252. 177. 122 eu2 — 213. 252. 131.

29 UD 20010-20020, 32800-32825 Логін-сервера нам не потрібні. Так як я традиційно використовую у себе dummynet, то надалі вся інформація буде актуальна тільки для цього Шейпера. Тепер з приводу алгоритму розбору черги GRED, точніше, його параметрів. MTU — максимальний розмір пакета в мережі (байт), для RFC 1911 це 1500 байт (стандарт).

Канал — 300 Мбіт / с. 285 — значення, яким будемо користуватися (95%). Пінг від апстриму до ru1 — 35 мс. По внутрішній мережі пакет нехай іде ще 2 мс.

При запуску гри під час з 4 до 6 ранку (мінімальне навантаження на канали), пінг до ru1 був 39 мс. Тому, вкажемо час для створення черги як 2 мс. t = 0, 002.

Qlen = (t * BW) / (MTU * 8) = (0. 002 * 298 844 160) / (1500 * 8) ~ 50 (слотів) w_q — ваговий фактор для розрахунків середнього завантаження, дійсне число в діапазоні 0. 1. Найкращим вважається 0. 002, тому його чіпати не варто. min_th — мінімальний поріг, після якого починають відкидатися пакети. Залежно від того, що ви вказали в розмірі черги, задається або в слотах, або в байтах. max_th — максимальний поріг, після якого починають відкидатися всі пакети (RED) або з ще більшою ймовірністю (GRED).

Залежно від того, що ви вказали в розмірі черги, задається або в слотах, або в байтах. max_p — максимальна ймовірність відкидання пакетів, дійсне число в діапазоні 0. 1. Найкращим вважається 0. 1, тому його чіпати не варто. При перевищенні порога min_th пакети відкидаються з лінійно зростаючою ймовірністю від 0 до max_p. Для GRED при перевищенні порога max_th пакети відкидаються з лінійно зростаючою ймовірністю від max_p до 1, поки не буде досягнутий поріг 2 * max_th. max_th = (2.

5) * min_th (слотів байтів) w_q = 0. 002 min_th = 50/6 ~ 8. max_th = 3 * 8 = 24. max_p = 0. 05 gred 0. 002/8/24/0. 05.

Наведу шматки конфіга моєї мережі / etc / ipfw. rules наступні рядки: # пропускна здатність каналу для pipe, береться як 95% від апстриму. wot_ports = 20010-20020, 32800-32825 wot_servs = 94. 198. 55. 91, 178.

20. 235. 48, 213. 252. 177.

91, 193. 110. 91. 19, 213. 252.

177. 122, 213. 252.

131. 29,. gtw = 3 # наш трафік для танків, UD ipw = 4 # Решта IP (в основному, це UD). ogred = 0. 002/8/24/0. 05.

Після застосування даних параметрів пінг до ru1 в прайм-тайм (8 вечора) не піднімався вище 55 мс. З. И.. anzay, прибери сосиску з аватари, а то у мене бобик ходити вже не може від перегодовування.

Як зробити пінг менше?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий