Як зробити таймер в Minecraft?

Як зробити таймер в Minecraft?
Таймери, або тактові генератори (від англ. Clock generator) — схеми, циклічно змінюють свій стан. Щоб вимкнути генератор, достатньо подати на будь-який з його керуючих проводів постійний сигнал, тобто просто підключити важіль.

Варто відзначити, що при перезапуску світу включені генератори в деяких випадках можуть застигнути в положенні, в якому вони були на момент вимикання. Щоб їх запустити, достатньо оновити будь-який блок впритул до них, наприклад, поставити поруч факел. Таймери оновлюються і працюють, тільки якщо ближче 10 чанків в тому ж вимірі є гравці.

Найпростіший і найперший вид таймерів — кільце з непарного числа інверторів. Мінімальне число інверторів — 5, при меншому ланцюг перегорить, тобто повністю вимкнеться — якщо Вам незнайоме це поняття, спробуйте замкнути інвертор сам на себе. Повторювач в режимі «0. 2 "забезпечує затримку, достатню для того, щоб замкнута ланцюг навіть з 1 інвертора не перегорають. Це дуже зручний, компактний і настроюється (додаванням повторювачів) генератор.

Цей варіант рекомендується для використання в більшості випадків. Тактовий генератор можна зібрати і з декількох повторювачів, наприклад, з двох. Однак такий генератор вельми незручний: для запуску потрібно поруч швидко включити і вимкнути важіль (або поставити і відразу ж прибрати факел), крім того, цей вид генератора дуже нестабільний і його повторний запуск може виявитися складною справою.

Найбільш простий запуск такого таймера встановити поруч з ним червоний факел на вже заряджений червоним каменем блок. Можна зробити велике кільце з повторювачів, воно буде працювати стабільніше. Будь-який з проводів на скріншоті може використовуватися і як вхід, і як вихід.

Встановивши повторювачі на контактах, можна визначити, які будуть входами, а які виходами (несвоєчасне сигнал ззовні може порушити або зупинити роботу такого таймера). Кількість повторювачів визначає затримку таймера. Можна створити мережу таймерів.

Розрізняють два типи таких мереж: 1. Таймери мають однакову затримку і можуть передавати сигнал один одному. При розриві ланцюжка в будь-якому таймері деяка його частина буде продовжувати функціонувати за рахунок іншого таймера.

Після усунення розриву таймер продовжить роботу як звичайно. Затримки у всіх таймерах мережі повинні бути однаковими. Якщо хоча б в одному таймері затримка буде відрізняться від інших, сигнал в мережі стане постійним. Це робить мережу вразливою до гріфінгу.

Робота мережі може бути порушена сигналом ззовні хоча б до одного таймером. 2. Кожен таймер з’єднаний за допомогою повторювача з іншим, із затримкою, вдвічі менше попереднього таймера.

Зв’язок між таймерами одностороння. При розриві ланцюжка в таймері, підтримуваному іншим таймером, функціонування деякої частини пошкодженого таймера триває. Після усунення розриву таймер продовжить роботу як звичайно. У таймерів різні затримки. Затримки в таймерах повинні відрізнятися в два рази, причому таймер з більшою затримкою має бути з’єднаний з таймером з меншою затримкою.

Порушення цього правила призводить до того, що сигнал в мережі стане постійним. Це робить мережу вразливою до гріфінгу.

Затримки в повторювачах між таймерами повинні бути однаковими (рекомендована затримка 1). Кожен таймер підтримується тільки попереднім. Пошкоджений таймер хоч і продовжить працювати в деяких місцях, але перестане підтримувати другий таймер.

Таймер з найбільшою затримкою взагалі нічим не підтримується. Якщо подати на один таймер сигнал ззовні, то його робота і робота підтримуваного їм таймерів може порушитися. Якщо буде порушена робота таймера з найбільшою затримкою, вся мережа може перестати працювати правильно. Таймери на основі залізниці прості в будівництві та налаштування, але мають і деякі недоліки, зокрема, вони займають багато місця і для їх побудови потрібно золото.

Ці тактові генератори складаються з невеликої ж / д кільця з одним або декількома і рейками (мінімум по одній ділянці кожного типу). Варто запустити по такому кільцю вагонетку, і вона почне стабільно обертатися, періодично проїжджаючи з детекторів.

Є два шляхи налаштування такого генератора: зміна довжини кільця або зміна швидкості проходження вагонетки по кільцю, наприклад, введення гірок, які будуть сповільнювати вагонетку, або додаткових прискорювачів, які будуть зменшувати затримку між імпульсами на виході. Принцип дії пульсара — факел при включенні вимикає сам себе і видає нестабільну серію імпульсів.

Так як в цій конструкції 4 факела, коли один з них перегорає, починає блимати друге, і так далі. Якщо підключити виходи до смолоскипів, можна отримати генератор випадкових послідовностей, а якщо до червоного пилу — дуже швидкий тактовий генератор (див. скріншот справа). Використовуючи властивість викинутих речей зникати через строго певний проміжок часу — 5 хвилин, — можна побудувати високоточний таймер, що дає затримку в чверть ігрових доби. Для цього потрібно встановити і дерев’яну натискну пластину так, щоб при втраті сигналу з плити роздавальник б спрацьовував. Така система, на відміну від всіх інших, завжди буде видавати затримку між імпульсами в 5 хвилин незалежно від лагів.

Будьте обережні, за 5 хвилин можна піти від таймера достатньо далеко, щоб чанк з ним перестав обраховуватися. Використовуючи властивість воронок передавати речі один одному, можна створити жмут-генератор з затримкою, приблизно, ~ 0.

4 секунди. Для цього потрібно приєднати до, утримуючи клавішу поставити воронку на бічну сторону блоку, потім знищити блок і виконати теж саме, встановивши воронку на «вихід» інший воронки.

Після зробленого потрібно встановити компаратор до будь-якої з воронок. Наостанок слід завантажити будь-який предмет в будь-яку воронку і якщо, все виконано правильно генератор почне свою роботу.

Таймер можна зупинити, просто підключивши червоний камінь до вирви і активувати його і т. д.

Як зробити таймер в Minecraft?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий