Як скласти бухгалтерський баланс?

Як скласти бухгалтерський баланс?
Одним із самих основних і важливих документів серед бухгалтерської звітності є бухгалтерський баланс. Від головного бухгалтера підприємства, що становить його, потрібно максимум уваги і зосередженості, щоб уникнути найменшої неточності або помилки.

Для того, щоб звести бухгалтерський баланс, необхідно звірити всі необхідні документи, розрахунки. Для тих, хто заповнює бухгалтерський баланс, непорушними законами повинні стати наступні правила.

Недопущення ніяких помарок і виправлень. Документ є серйозним звітом, тому при його заповненні необхідно проявити максимум ретельності і акуратності. Важливим є дотримання найменших нюансів при заповненні. Насамперед, того нюансу, що баланс складається в рублях.

Якщо в організації рахунки ведуться в іноземній валюті, то суми необхідно перевести в рублі, виходячи з того курсу, який буде на день заповнення балансу. Крім того, що баланс повинен бути складений у рублях, він повинен бути складений в тисячах рублів, ніяких десяткових значень, а негативні показники потрібно писати тільки в дужках. Якщо перед звітним періодом підприємство не зазнавало реорганізацію, необхідно вказати відповідні фінансові показники на початок звітного періоду. Бухгалтерський баланс має спеціальні коди, які просто необхідні для того, щоб перевіряючі організації могли перевіряти підприємства будь-якого виду діяльності.

Дотримуватися дані коди необхідно обов’язково. Не менш важливим є дотримання термінів здачі бухгалтерського балансу. Порушення строків тягне за собою відповідальність не тільки головного бухгалтера, а й керівника. Знання активу підприємства або організації допоможе скласти таку частину бухгалтерського балансу, як актив.

Що таке актив? Актив це те, що сприяє отриманню прибутку підприємством.

Це майно, яке належить підприємству, як юридичній особі: основні засоби та готова продукція, фінансові вкладення і так далі. При заповненні балансу, необхідно розуміти, що існують такі рахунки, які будуть ставитися до активно-пасивним, адже вони можуть, як приносити прибуток, так і витрати. Пасив відображає ті рахунки, які належать до витрат. Це можуть бути нематеріальні активи, кредитні кошти, торгова націнка і так далі.

При виникненні труднощів з визначенням активів і пасивів, скласти бухгалтерський баланс можна за прикладом попереднього звітного періоду.

Як скласти бухгалтерський баланс?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий