Як дізнатися свій тариф НСС?

Як дізнатися свій тариф НСС?
Коли я писала хороші відгуки і захищала цього оператора, я навіть не думала, що трапиться таке Отже — ситуація. Я є активним користувачем мережі Ульяновськ-GSM (теперішня НСС), одного і того ж номера БІЛЬШ НІЖ 7 РОКІВ. (Насправді майже 10 років, більш точну цифру я назвати не можу, тому що найперший договір залишився швидше за все на моїй роботі в документах по зв’язку). І весь цей час я користуюся одним і тим же номером (тільки оператор змінив первісний префікс, щоб зробити мій номер типу федеральним для межгорода).

Потім, для здешевлення спілкування між співробітниками фірми, в якій я працювала, була зроблена корпоративна група, і наші номери ми переоформили на фірму. Але!

Користуватися номерами продовжували особисто ми ж самі. І про це у оператора є достовірна інформація. Я про це знаю, як ніхто інший, тому що саме тоді ввели то самий закон, за яким у операторів мали бути паспортні дані тих, хто користується номерами. А тоді корпорація у нас була велика, і всі паспортні дані наших співробітників були мною власноруч віддані в цю компанію Ульяновськ-GSM-НСС.

І в цих документах було російською по білому написано: на номері такому-то, особовий рахунок такої-то, сидить і базікає така-то, паспортні дані такі то. І це не змінювалося БІЛЬШ НІЖ 7 РОКІВ. * Скоро ви зрозумієте, чому ці «БІЛЬШ НІЖ 7 РОКІВ» я весь час виділяю. Після звільнення я вийшла з корпорації і оформила цей номер на себе ж, на фізичну особу.

Вчора я пішла в Центр обслуговування клієнтів, щоб поміняти собі і чоловікові тариф на більш вигідний. Тому що оператор примусово вводить підвищення абонплати за міський номер. (Зверніть увагу: у чоловіка та ж ситуація — користувач одного і того ж номера БІЛЬШ НІЖ 7 РОКІВ, виведений з корпорації недавно). Дівчина-оператор ЗАПРОПОНУВАЛА МЕНІ САМА ЦЕЙ тариф, написала запит, за яким ми зможемо перейти на цей тариф, і я спокійно пішла додому обговорювати це з чоловіком.

Коли я сьогодні спробувала перейти на цей тариф — мені було відправлено, що цей тариф доступний клієнтам НСС зі стажем обслуговування ВІД 7 МІСЯЦІВ. Я дзвоню в Центр обслуговування, думаю, ну хіба мало, помилилися, всяке буває, техніка-муехніка.

А мені кажуть: стаж клієнта вважається від оформлення номера на фізичну особу! (Від переоформлення ще не пройшло 7 місяців, відповідно.) Відмінно, так? Де логіка, де розум? Я намагалася довести, що я вже БІЛЬШ НІЖ 7 РОКІВ користуюся цим номером, про що у них у всіх паперах є запис. Мій стаж обслуговування у вашій компанії БІЛЬШ НІЖ 7 РОКІВ, а інше — це формальності переоформлення.

На сайті компанії, в докладному описі тарифу зазначається: Перехід на тарифний план ББС Контракт доступний і для постійних абонентів тарифних планів ON, СІТІ, WWW. 0, 5RUB (за відсутності додаткової угоди) зі стажем обслуговування в Компанії НСС не менше 7 місяців. Зі стажем обслуговування!

А не з моменту переоформлення! Чи не уточнено там, що стаж переривається у разі переоформлення. Ніде! І виходить, що я, що користується постійно цим номером БІЛЬШ НІЖ 7 РОКІВ, ПО ФАКТУ не є користувачем ЦІЄЇ КОМПАНІЇ І НЕ МАЮ ПРАВА ПЕРЕЙТИ НА ТАРИФ, ЯКИЙ МЕНІ ПОТРІБЕН ПРЯМО ЗАРАЗ. Я зла як ніхто інший, тому що коли наша корпгруппа була віп-клієнтами, нас прекрасно обслуговували, дарували подарунки і не було практично ніяких нарікань.

Але чому таке ставлення до звичайних абонентам? Ульяновск-GSM-НСС, напевно я з тобою попрощаюся.

І сім’я моя. І друзі. І всім скажу, і посилання відправлю.

Як дізнатися свій тариф НСС?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий