Яким має бути освіта?

Яким має бути освіта?
Сьогодні в Росії актуальні різні реформи освіти.

Міністерство старається і так, і сяк змінити школу, вводить нові іспити, перетворює шкільні програми, вносить поправки в організаційно-правову структуру, але чомусь виходить не, а як завжди. А може бути, потрібно не стільки проводити зміни сценарію іспитів і формулювань законів, скільки удосконалити саму форму навчання, що не ігноруючи при цьому дух часу? Які, наприклад, кроки можна почати, щоб російське освіта наблизилася до? 1. Предмети Батьки скаржаться, що діти перевантажені. Школярі скаржаться, що більшість з досліджуваних предметів їм не потрібні. Вчителі скаржаться, що у школярів немає інтересу до їх предметів.

Що можна зробити? Скасувати деякі загальноосвітні предмети, які не несуть користі?

Нещодавно сперечалася з випускником одного технічного вузу про те, чи потрібна фізика в профільному гуманітарному класі. Але що ти збираєшся сказати своїм дітям, коли вони підійдуть до тебе з проханням допомогти їм? його перший аргумент був передбачуваний. По-перше, навряд чи я зможу пояснити своїм дітям навіть закон тяжіння, враховуючи, як швидко забувається непотрібна інформація, по-друге, до того моменту, як мої діти підуть до школи, програма у них буде зовсім інша, по-третє, вже сьогодні багато батьків, колишні відмінники, часом не можуть впоратися з завданнями третьокласників. О’кей, але як же щодо всебічного розвитку? дивувався він. Чесно, Вікіпедія та пара фільмів BBC розповіли мені про фізику більше, ніж 3 роки вивчення в школі.

У школі нудно і занадто багато формул є цікавіші альтернативи пізнати життя. Останній аргумент був: Але фізика ж призводить мізки в порядок, пояснює навколишній світ.

Математика призводить, фізика прикладна наука. Світ мені пояснює економіка,? Так можна було б продовжувати до нескінченності. Вся проблема в тому, що шкільна програма навіть у профільному класі напхати предметами, які потрібні школяреві лише по мінімуму. Замість тієї ж фізики в соціально-економічному класі можна було б ввести небудь більш корисне.

Наприклад, додаткові години економіки або ж нові предмети, які були б актуальні сьогодні. Від школи XXI століття потрібне навчити дитину працювати з інформацією, фільтрувати її, використовувати свій час розумно. А голову інформацією та Вікіпедія може забити. 2. Індивідуальна робота з кожним учнем Учні є сильні, а є слабкі.

Найчастіше слабкі учні тягнуть назад сильних учнів, тим самим другі не отримують того, що могли б в інших обставинах. У свою чергу, у слабких розвиваються комплекси.

Як наслідок ні ті, ні інші не можуть повністю розкрити свій потенціал. Розвантаження розкладу, можливість самостійно обирати предмети, диференціація за інтересам і здібностям могла б оптимізувати результати як окремих дітей, і школи в цілому. 3. Правильно розставлені акценти Сьогодні уроки в школі це або підготовка до, або лекції. Голови учнів напихають фактами, які в більшості своїй в житті їм зовсім не знадобляться.

Або ж змушують заучувати схеми і визначення без розуміння суті, тільки для складання іспиту. Знання як таке просто вислизає.

Йому не місце в такій школі. І в підсумку на випуску ми отримуємо папужок, які чули дзвін, та не знають, де він.

Сам процес навчання потребує реорганізації, потрібно поставити акценти на правильні, сучасні речі. По-перше, необхідна дослідницька діяльність. Вчителі повинні ставити питання, а учні не просто знаходити інформацію і викачувати реферати з Інтернету, а створювати свій продукт пізнання. Тобто замість стандартних домашніх завдань і шаблонів учням краще отримувати завдання міні-дослідні роботи і самим працювати з джерелами, збирати та аналізувати інформацію, давати власну оцінку, вчитися правильно оформляти результати досліджень і взаємодіяти з товаришами і вчителями.

Таким чином школа навчить мислити самостійно, а не шаблонами. По-друге, необхідно більше презентацій і публічних виступів. І презентації не повинні обмежуватися файлом PowerPoint для галочки, вони повинні бути певного проекту перед публікою з питаннями від аудиторії.

Це сприятиме формуванню комунікативних навичок учнів і додавати їм упевненості в собі. По-третє, формами проведення уроку повинні бути не лекція або натаскування на тести, а діалоги, семінари, колоквіуми. На жаль, сьогодні учень має право висловитися тільки в письмовій роботі.

До того ж майже завжди це есе, яке потрібно писати строго за шаблоном, щоб натискати на 100 балів. Це всього лише мінімум того, як варто було б змінити школу зсередини. Школи створювалися в давнину для того, щоб поширювати знання, розкривати таланти учнів, готувати їх до дорослого життя. ж школа нагадує в’язницю для розуму, яка навіть у відмінників і олімпіадників нічого, крім відрази і фрустрації, не викликає. І все це наслідок того, що ігнорується дух часу і побажання тих, хто безпосередньо бере участь у цьому процесі. Дуже хотілося б років через 1520 побачити дійсно Школу нового формату.

Яким має бути освіта?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий