Який мотоцикл краще?

Який мотоцикл краще?
У самого бандит вже 4 сезон, 400-ка, 97 рік, сезонний пробіг близько 10-11 тисяч. Ну, що можна сказати?

Є свої плюси і свої мінуси. З плюсів 1. Дуже цікавий двигун. У червоноголової версії він їде з самих холостих, поступово нарощуючи тягу і досягаючи піку в районі 9000-10000 оборотів. Ніяких різких подхватов і провалів, просто плавне посилення тяги до 10000, після 11000 плавний спад, відсічення на 14000. Їхати з такою характеристикою приємно і зручно.

Варто відзначити, що движок в принципі дозволяє їзду на холостих навіть на 4 передачі по рівному асфальтовому покриттю 2. Ну, про гальма всі знають, вони від джіксера, як, в принципі, і движок. Передній в міру інформативний і цілком справляється з тими швидкостями, на які розрахований мотоцикл. Задній ніякої. На три з мінусом, вата-ватою, і нічого крім, користувати потрібно обережно, хоча й особливою потужністю він не володіє. 3. Підвіска.

Задня з прогресією, забезпечує цілком пристойну керованість і точність при проходженні поворотів, ніяких розгойдувань і виляння мною помічено не було. На купині і особливо асфальтових хвилях, правда, можна боляче заробити по п’ятій точці. При їзді з пасажиром і навантаженим кофром пробивається, на жаль, досить легко. При їзді поодинці з адекватною завантаженням — ніяких проблем. Вилка нерегульованим і працює на четвірку з маленьким мінусом.

Я залив собі 15w і не скаржуся. 4. Зовнішній вигляд.

Ну дійсно здорово він виглядає, особливо модель після 95 року! Але, хоча тут, звичайно, у кожного своя думка:) З недоліків відзначив би досить агресивну посадку із значним навантаженням на спину і руки. Для когось це плюс, оскільки допомагає при динамічній їзді, але особисто для мене — мінус, так як їжджу багато і в основному по трасі.

Хоча, не все так погано, проїжджав і по 900км за день і радів життю. В обслуговуванні досить доріг, особливо якщо робити все грамотно і по мануалу. 4 свічки купити треба, масло синтетику, да фільтр кожні 6000км треба, карби посінхроніть треба, ну і т. д. і проч. До речі, про карб.

Не треба їх боятися. Треба один раз приїхати в сервіс, замовити нові гумки за 2000р, поставити їх, отсінхроніть з ними і налаштувати якість суміші.

Один раз. Далі тільки чистити і синхронно по пробігу як будь-який інший мотоцикл. І не буде ніяких залитих свічок, провалів на 6000 оборотів та іншої нісенітниці. Загалом, підводячи підсумок, із запропонованої трійці рекомендував би Бандос.

Модель поширена, випускалася з 89 по 2000 рік, запчастин і витратних на неї море. Сібіраз цікавий апарат, і в технічному відношенні нічим не поступається, але от проводився він лише три роки з усіма витікаючими. Та й ушатанние вони в основному, бо років їм багато. Брос? Ну навіть не знаю, що сказати.

З явних його переваг тільки те, що він вузький і лазити по пробках на ньому, напевно, зручніше. В-твін. Якщо фанат твінів — бери:). Але їхати він буде на порядок менш цікаво, зате тяга рівніше. Звук хондовских в-твінів зі штатним випуском як на мене слухати можна тільки в якості колискової на ніч, так простять мене власники оних) А якщо не заморочуватися на 3 вищеназваних моделі, то в якості першого байка, ну або першого японця рекомендував би CB400 SuperFour.

Дивно, чому його немає серед конкурентів. Самий універсальний і безгеморний мотоцикл за ці гроші. Модель випускається з початку 90-х донині, вибір величезний, запчастин купа, расходников — у кожної бабці з Семків, ремонтує його будь-який сервіс із закритими очима. Відмінний мотоцикл. Їде гірше бандита?

Ну, трохи гірше, але набагато краще викиду. Підвіски кривуватий? Ну кривуватий, але по комфорту він дасть фору всім вищезгаданим. Посадка зручна, движок плавний, і виглядає він дуже гідно, подивися наживо.

Загалом, рекомендую) PS Мені свого Бандос до наступного сезону доведеться міняти, і міняти на більшу ендуро. Africa Twin мене чекає, так як намотувати сотні км по північних грейдерів на нейкед, чесно кажучи, набридло.

Якщо б не зміна класу, не поспішав би продавати, байком цілком собі задоволений.

Який мотоцикл краще?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий