Куди поскаржитися на страхову?

Куди поскаржитися на страхову?
В даний час ми дуже часто чуємо про те, що, затягують терміни виплати страхового відшкодування, або зовсім. Саме з цим і ряду інших причин досить часто виникає питання, куди скаржитися на страхову компанію?

На території Російської Федерації існує дві офіційні інстанції, куди можна звернутися зі скаргою на дії (бездіяльності) страхової компанії. До таких належать Федеральна служба з фінансових ринків і Російський Союз Автострахувальників (у частині ОСАГО). Отже, ми з’ясували, куди варто звертатися в подібній ситуації. Тепер потрібно розглянути детальний порядок подальших дій.

У першу чергу, необхідно скласти заяву, де в обов’язковому порядку викласти суть претензії на адресу страхової компанії. Заява має бути грамотним, докладним і чітко структурованим. В іншому випадку розглядати його ніхто не стане — Вам варто пояснити, на що конкретно ви скаржитеся, який пункт договору, або закону, на вашу думку, порушила страхова компанія. Щоб така заява була аргументованим, потрібно звертатися до правил страхування (якщо вид страхування добровільний), відповідно до яких Ви укладали договір страхування, тут варто згадати, що правила можуть разюче відрізнятися від того, що говорить Вам агент при укладанні страхового договору. Тому, першорядну рада, перш ніж підписати договір, читайте правила страхування, вивчивши від корки до корки, щоб у майбутньому не виникли проблеми.

З усього цього слід зробити висновок: викладіть свої претензії абсолютно точно з посиланням на певний пункт договору або правил, так як в самих правилах страхової компанії міститься велика кількість прав компанії та обов’язків страхувальника. І, нарешті, якщо Ви виявилися праві, і Ваші претензії обгрунтовані і правильні відповідно до правил та договором, а страхова компанія не прагне виплатити страхове відшкодування, то Вашим завданням буде складання скарги на СК. Перш, вибирайте, куди поскаржитися на страхову. Для початку можна спробувати звернутися в саму страхову компанію.

Практично всі СК мають у своїй структурі відділ по роботі з подібними випадками — скарга на страхову може бути прийнята безпосередньо в офісі компанії або ж через Інтернет. У тому випадку, е сли Ваші дії не мали успіху, то потрібно підготувати заяву та досудову претензію. Їх Ви направляєте у відділ врегулювання збитків СК.

Усі копії Ви паралельно відправляєте в ФСФР і РСА (якщо збиток за ОСАЦВ). Тут доведеться почекати якийсь час, відповідно до ФЗ «Про порядок розгляду звернень громадян Російської Федерації» ФСФР і РСА зобов’язані направити Вам відповідь на Вашу скаргу протягом 30 днів з моменту реєстрації.

Але, тим не менш, більше скаржитися вам не доведеться, справу запущено, страхова компанія повинна зреагувати. Якщо ж і в цьому випадку страхова компанія або, то Вам пряма дорога до суду. Тут варто сказати, що подача позовної заяви — це початок повноцінного судового розгляду.

І тут Вам неодмінно знадобиться кваліфікована допомога юриста, всі судові тяжби спричинять додаткові матеріальні витрати. Але у випадку виграного Вами справи, СК буде зобов’язана відшкодувати всі судові витрати. 107023, Москва, Семенівська площа, д. 1А понеділок: 9. 00 — 18.

00 Вівторок: 9. 00 — 18. 00 Середа: 9. 00 — 18.

00 четвер: 9. 00 — 18. 00 п’ятниця: 9. 00 — 16. 45 субота: 10. 00 — 12.

00, 14. 00 — 16. 00 119991, ГСП-1, м. Москва, Ленінський пр-т, 9 Здійснює прийом вхідної кореспонденції та видачу вихідної кореспонденції на 1 поверсі будівлі Держстандарту з боку Безіменного провулка. Понеділок — четвер: 9: 0017: 00.

П’ятниця: 9: 0015: 45. (Приймаються скарги на дії страхових компаній тільки в частині ОСАГО) 115093, м. Москва, вул. Люсіновская, д. 27, будова 3 Факс: (495) 771-69-44 доб. 133 понеділок: 9. 00 18. 00 Вівторок: 9. 00 18. 00 Середа: 9. 00 18.

00 четвер: 9. 00 18. 00 п’ятниця: 9. 00 16.

45.

Куди поскаржитися на страхову?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий