Чи можна повернути телефон?

Чи можна повернути телефон?
чи можна їм подати таку заяву так сказати? (Найменування магазину, юридичної особи торгової організації) (прізвище, ім’я, по батькові повністю) (адреса заявника для листування, телефон) Я, _________________________ ХХ. 01. 2011 в даному магазині я придбав (а) товар на суму __________________________________. Однак з’ясувалося, що даний товар не підходить мені за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром, комплектації. Я звернувся в ввірений вам магазин з проханням обміняти річ на аналогічний товар з урахуванням моїх вимог (товарний чек / касовий чек додаю).

Річ не була в користуванні, споживчі властивості, пломби і фабричні ярлики збережені). Однак обраний мною товар був відсутній в асортименті. Згідно зі статтею 25 Закону про захист прав споживачів Право споживача на обмін товару належної якості, я маю право повернути річ в магазин і на повернення сплачених мною коштів у размере_________________ рублів.

Прошу задовольнити моє прохання і повернути мені належні кошти у вказаному в заяві розмірі протягом 3 (трьох) днів. Повідомляю також, що згідно з роз’ясненнями Росспоживнагляду, відповідно до Загальноросійським класифікатором продукції ОК 005-93 апаратура радіоелектронна побутова відноситься до класу товарів з кодами ОКП 65 8000 — ОКП 65 8900. Стільниковий телефон же є продукцією з офіційним найменуванням радіостанція носимая і має код ОКП 65 7140, що відноситься до класу продукції — засоби радіозв’язку, радіомовлення і телебачення загального застосування. Отже, найменування товару стільниковий телефон є повсякденним і даний товар не відноситься до класу продукції — побутова радіоелектронна апаратура.

Таким чином, відмова в обміні вказаного стільникового телефону належної якості на аналогічний товар іншої моделі є необгрунтованим. З повагою, ______________________________________________ 20__р.

Чи можна повернути телефон?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий