Чи можна повернути телефон?

Чи можна повернути телефон?
(Із змінами від 2 червня 1993 р., 9 січня 1996, 17 грудня 1999 р., 30 грудня 2001 р., 22 серпня, 2 листопада, 21 грудня 2004, 27 липня, 16 жовтня, 25 листопада 2006 р . 25 жовтня 2007 р., 23 липня 2008 р., 3 червня, 23 листопада 2009 р.) Стаття 21. Заміна товару неналежної якості 1. У разі виявлення споживачем недоліків товару і пред’явлення вимоги про його заміну продавець (виробник, уповноважена організація або уповноважений індивідуальний підприємець, імпортер) зобов’язаний замінити такий товар протягом семи днів з дня пред’явлення зазначеної вимоги споживачем, а при необхідності додаткової перевірки якості такого товару продавцем ( виготовлювачем, уповноваженою організацією або уповноваженим індивідуальним підприємцем, імпортером) протягом двадцяти днів з дня пред’явлення зазначеної вимоги. Якщо у продавця (виробника, уповноваженої організації або уповноваженого індивідуального підприємця, імпортера) в момент пред’явлення вимоги відсутній необхідний для заміни товар, заміна повинна бути проведена протягом місяця з дня пред’явлення такої вимоги. У районах Крайньої Півночі і прирівняних до них місцевостях вимога споживача про заміну товару підлягає задоволенню за його заявою в строк, необхідний для чергової доставки відповідного товару в ці райони, у разі відсутності у продавця (виробника, уповноваженої організації або уповноваженого індивідуального підприємця, імпортера) необхідного для заміни товару на день пред’явлення зазначеної вимоги.

Якщо для заміни товару потрібно більше семи днів, на вимогу споживача продавець (виробник або уповноважена організація або уповноважений індивідуальний підприємець) протягом трьох днів з дня пред’явлення вимоги про заміну товару зобов’язаний безоплатно надати споживачеві у тимчасове користування на період заміни товар тривалого користування, що володіє цими ж основними споживчими властивостями, забезпечивши його доставку за свій рахунок. Це правило не поширюється на товари, перелік яких визначається відповідно до пункту 2 статті 20 цього Закону. (П. 1 в ред. Федерального закону від 21.

12. 2004 N 171-ФЗ, Федерального закону Російської Федерації від 25 жовтня 2007 р. N 234-ФЗ) 2. Товар неналежної якості повинен бути замінений на новий товар, тобто на товар, не був у користуванні.

Під час заміни товару гарантійний строк обчислюється заново від дня передачі товару споживачеві. Повинні обміняти або можна забрати гроші.

Чи можна повернути телефон?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий