Чому свічки чорні?

Чому свічки чорні?
У статті про, та діагностиці проблем системи запалювання вже було згадано про чорні свічки. Буває 2 види нагару на чорних свічках: »пухнастий», і смолистий. Проблеми можуть бути викликані різними неполадками, від пробою високовольтних проводів, до несправності датчика температури повітря. Найчастіше можна обійтися якими або регулюваннями двигуна, заміною датчиків, це якщо випадок не запущеннний свічки ще не прийшли в непридатність.

А інакше доведеться купувати чорні воскові свічки і ховати автомобільні в смітнику Свічка 2 покрита «пухнастим чорним нагаром», такий нагар на свічці характерний при надмірно багатої суміші, що містить у своєму складі дуже багато бензину, це викликає велику витрату палива. Чорні свічки — перевірте систему харчування. Причини: неправильне регулювання карбюратора, кута випередження запалювання або несправність системи упорскування, засмічення повітряного фільтра, несправність датчика температури повітря (при низькій температурі повітря бортовий комп’ютер обагащает суміш), неправильно підібрана свічка, занадто «холодна», не нагрівається до температури самоочищення. Cвеча 5 має смолистий нагар, сліди масла, особливо в різьбової частини. Двигун з такими свічками після тривалої стоянки має звичай після запуску «троить» деякий час, а в міру прогріву робота стабілізується.

Причини: незадовільний стан маслоотражательних ковпачків. Високий витрата масла. У перші хвилини роботи двигуна, у момент прогрівання, характерний біло-синій вихлоп.

Свічка запалювання, залежно від якості виготовлення і конструкції служить 30-100 тис. км. Зменшити ресурс свічки можуть погані умови експлуатації, поганий бензин, неправильне обслуговування. Тривала робота двигуна з детонацією може взагалі зруйнувати свічку. (Див. свічку 7). такої проблеми немає, він має велике октанове число. Але краще перевіряти свічки кожні 10 тис. км.

Чому свічки чорні?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий