Фактори пропозиції

Фактори пропозиції
Див також в інших словниках: фактори, що впливають на пропозицію: зростання готівкового обсягу ресурсів; підвищення їх якості та впровадження нових технологій, що створюють для економіки потенційну можливість збільшення кількості товарів і послуг. За англійськи: Supply factor Див збільшення наявної кількості ресурсу, підвищення його якості або розширення технічних знань, технологічних можливостей, нововведень, що створюють можливість виробництва більшого обсягу товарів і послуг, що сприяють підвищенню їх пропозиції збільшення наявної кількості ресурсу, підвищення його якості або розширення технічних знань , які створюють можливість виробництва більшого обсягу товарів і послуг aсиним фактори, aсинис фактори фактор, за винятком ціни, що визначає кількісні параметри пропозиції товару або послуги здатність економіки перерозподіляти ресурси з метою досягти величини економічного зростання, яку дозволяє забезпечити, отримати фактор пропозиції.

Райзберг Б. А., Лозівський Л. Ш., Стародубцева Е. Б. Сучасний економічний словник. 2 е вид.

Фактори пропозиції

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий