Що шукають в інтернеті?

Що шукають в інтернеті?
Найбільш популярними товарами в 2005-2007 роках були книги, музика, фільми або відеоігри, за ними слідували комп’ютери та периферія, електроніка, програмне забезпечення.

В кінці 2012 року за даними ВЦИОМ найбільш часто здобуваються товарами через Інтернет 12% — одяг та взуття,
6 і 4% — дрібна і велика побутова техніка,
5% — книги, журнали, музика і відео,
5% — квитки на транспорт і путівки,
5% — косметичні товари,
3% — товари для дому,
3% — прикраси та аксесуари. 2% — квитки на концерти, в театри, кіно, а також меблі та продукти харчування;
1% — спортивні товари, квіти і рослини, знижкові купони. Можна помітити як змінився попит. Простежується закономірний висновок: на початку двотисячних люди починали освоювати інтернет-магазини, купуючи все необхідне для дому та сім’ї.

Зараз гроші он-лайн витрачають на одяг і розваги.

Падають продажу CD / DVD-дисків, що пов’язано з розвитком ліцензійних он-лайн сервісів і піратством. Дізнайтеся, як отримати максимальний відгук для Вашої сфери діяльності
Телефонуйте,
наш SEO-спеціаліст проконсультує Вас.

Незважаючи на бурхливе піднесення покупок через Інтернет, є категорії товарів, які росіяни не купили б он-лайн. Опитування людей, що вже мають досвід
покупок в Інтернеті, показав, що 36% респондентів не стали б купувати продукти харчування.

Це цілком зрозуміло, тому що навіть у звичайному магазині доводиться витрачати багато часу за вивченням складу продуктів і терміну придатності.
Та й довіра до он-лайн магазинах поки не настільки високо, щоб купувати в них продукти не дивлячись. Також цілком логічно, що люди побоюються
купувати через Інтернет тварин. Дійсно, як же можна купувати собі друга через Інтернет?

Інші дані представлені на графіку. Товари, які не користуються попитом в інтернет-магазинах
Чим же користувачі пояснюють своє небажання купувати через Інтернет? Більшості необхідно побачити товар своїми очима, помацати, переконатися в тому, що він відповідає очікуванням. Може бути тому багато користувачів вибирають товар в Інтернеті, а купують оффлайн.

Що купують чоловіки, а що жінки в Інтернеті? Дослідження Інтернет також показують що чоловіки перевершують жінок за широтою інтересів в Мережі, вони цікавляться великою кількістю тим, більше збирають і аналізують інформацію і нарешті більше часу проводять в Мережі.
Найімовірніше інтерес до того чи іншого артикулу обумовлює не підлогою покупця, а скоріше ясним поданням того «як виглядає покупка». Чоловіки в Інтернеті частіше купують технічні товари, а жінки купують товари для краси:
косметику, одяг та парфумерію. Все як у житті!

Сьогодні регулярно в Інтернет виходять 59% населення Росії.
З них 29% уже здійснювали покупки в Інтернеті. Найбільше таких респондентів у числі 25-34-річних користувачів (35%), москвичів і петербуржців (46%). Дослідницькі компанії склали портрет середнього он-лайн покупця:
Це представник однієї з вікової груп: 18-24 або 31-35 років. Має вищу освіту і, судячи зі статистики, живе в одній зі столиць.

Працює в офісі і витрачає гроші в мережі на одяг, розваги та техніку.
Причини, причини з яких, ця людина вчиняє
покупку в Інтернет-магазині, це — економія часу, зручність і низькі ціни (у порівнянні з оффлайн торгівлею). За даними агентства з друку і масових комунікацій кількість користувачів мережі Інтернет у Росії за 2010 рік до послуг Інтернет-магазинів звернулося 5, 2 мільйони осіб, тоді як за 2011 рік їх число склало вже 6, 1 мільйона.

Відбувається безперервне збільшення чисельності Інтернет-аудиторії та розширення її складу, незважаючи на розрив економічного становища різних регіонів.
Інтернет вже став одним з істотних елементів повсякденного життя, і його вплив буде постійно зростати. Така сприятлива динаміка не може не позначитися на бізнесі, звичайно ж найсприятливіший прогноз для ринку інтернет-реклами, але збільшується аудиторія Мережі збільшує і кількість потенційних покупців. Навіть якщо з сайту не надходить багато замовлень, це не означає що Ваш Інтернет-проект зазнав фіаско, він може бути Вашою вітриною!.

Що шукають в інтернеті?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий