Що потрібно, щоб зловити бегемота?

Що потрібно, щоб зловити бегемота?
Пошукові системи, не залежно від того, вмілі руки користувача чи ні, по мірі введення запиту підставляють найбільш популярні варіанти.

Сьогодні піде мова не про популярній телепередачі, а пошуковій видачі Яндекса. Наприклад, я Яндексі користувачі Інтернету шукають відповіді на свої питання з розряду: Що робити, Як називається, Коли буде і т. д. Що робити, якщо ти шампунь це лекція Миколи Білоусова, присвячена питанням просування торгових брендів за допомогою соціальних сервісів.

Лекція була прочитана в 2010-му році в офісі Яндекса. Після розміщення записи лекції веб-маркетолога на сервісі відеохостингу YouTube, десятки тисяч користувачів переглянули відео, прокоментували, розповіли друзям і таким чином запит що робити якщо я шампунь розкрутився.

У топі Яндекса запит з’явився в 2011-му році і як тільки він з’явився в пошуковій видачі, по ньому стали натискати ще частіше. У 2012-му році кількість пошукових запитів в місяць варіювалося близько 80 000.

Словосполучення перетворилося на Інтернет-мем, люди стали публікувати статті на цю тему, малювати комікси та карикатури. Таким чином з кожним днем ​​сторінок, Інтернет контенту і фото-матеріалів на цю тематику стає все більше і більше.
Що? Де? де цей Коли?.

Що потрібно, щоб зловити бегемота?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий