Що таке btl?

Що таке btl?
2. 2 Реклама з непрямим впливом на споживача
2. 2. 1 BTL-реклама
Що таке BTL? Як у будь-якого красивого терміна, у BTL є своя легенда виникнення. У середині XIX століття один з керівників великої компанії (стверджується, що Procter Gamble) вивчав кошторис майбутніх витрат на рекламу.

До кошторису були включені стандартні складові (, на і, R, розробка упаковки і т. п.) і підраховані витрати. Однак керівник раптом згадав, що не були враховані витрати на роздачу безкоштовних зразків товару і на організацію міського свята, на якому люди будуть пробувати вироблену його компанією продукцію.

Підрахувавши всі ці додаткові витрати, він від руки провів межу, дописав їх під нею і склав остаточний кошторис.

Так виник термін BTL below the line те, що під рискою. Таким чином,
BTL це все, що не ATL, тобто непряма реклама, це спілкування із споживачем на його території. Головна відмінність BTL-реклами від ATL це спроба вибудувати діалог з кожним споживачем, тоді як ATL-реклама це монолог. Тому термін маркетингові комунікації набагато більш застосовний до BTL, ніж до ATL. Маркетингові послуги, інтегровані маркетингові комунікації, BTL-комунікації, стимулювання збуту поняття в маркетинговому колі широко вживані, а також практично ідентичні і тому нерідко замінні.

На них, як і на все в світі, існує певна мода. Наприклад, деякі стверджують, що не так давно широко відоме поняття BTL втрачає популярність, і тому знову виникають на ринку рекламні агентства все частіше віддають перевагу себе називати не BTL-агентствами, як раніше, а агентствами маркетингових комунікацій або маркетингових послуг. Хоча, як не дивно, переліки послуг усіх цих агентств часто нічим один від одного не відрізняються, що говорить про існуючу в маркетинговій середовищі розмитості і нечіткості цих понять.

На Заході поняття BTL зараз практично не використовується. Перевірити це легко за частотою вживання слова в Інтернеті. Так, на квітень 2008 р. на запит BTL пошукова система Google видавала 3370 тис.
сторінок російською мовою і 7380 тис. сторінок на всіх мовах, включаючи російську, факт, дивовижний за своєю суттю (у квітні 2007 р. 1150000 і 6350000 відповідно). Для порівняння: запит R видає відповідно трохи більше мільйона (1160 тис.) сторінок проти 530 мільйонів!

Так що питання Що таке BTL? вимагає серйозного розгляду.
В даний час межа між BTL і традиційною рекламою практично зникає це факт. Як же визначити, що BTL, а що ні?

Це залежить від того, від чого відштовхуватися при визначенні критеріїв класифікації. З одного боку, BTL-комунікації можна визначити як цілеспрямовану діяльність по впливу на споживача
в момент прийняття рішення про покупку, що включає в себе проведення промо-акцій, семплінгу, дегустацій, демонстрацій, тестових використань, надання знижок, бонусів і т. д. З іншого боку, BTL це всі медіа, всі комунікації, в яких не задіяні традиційні рекламні носії ЗМІ та. Незважаючи на те, що Правила чесної торгівлі, вироблені в 1979 році в США, визнали
неконкурентоспроможним і не підлягає юридичним обмеженням, подібний поділ стало дуже популярним на території РФ.
У той час як більшість американських агентств декларують роботу поза лінії, російські рекламісти і маркетологи віддають перевагу спеціалізованим маркетинговим комунікаціям.

Що таке btl?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий