Що таке адаптація?

Що таке адаптація?
Адаптація ціни це пристосування ціни до ринкових умов, зміни обставин на цільовому ринку. Адаптація ціни функціонально, стратегічний і тактичний інструмент управління попитом, забезпечення лояльності споживачів, конкурентоспроможності. Способи адаптації ціни. Фактично адаптація цін може здійснюватися різними способами, включаючи:
стимулюючу ціноутворення, методом надання функціональної знижки;
визначенням оптових знижок, роздрібних націнок;
сезонні ціни.

Сезонні ціни адаптація цін за рахунок надання тимчасових знижок, що надаються для згладжування сезонних піків різних географічних територій. Адаптація цін за допомогою умов поставки та оплати товару здійснюється методом визначення правил, за якими відбуваються ці операції.

Адаптація ціни способом дискримінаційного ціноутворення передбачає устанавка диференційованих цін на продукти та послуги по сегментах ринку, націнкою або знижкою, непропорційної стосовно вартості продуктів і послуг.
Адаптація ціни методом функціональних знижок надає собою додаткові знижки оптовим і роздрібним торговцям за виконання ними певних функцій (маркетингових, логічтіческіх) з підготовки продукту до продажу та його обслуговування. Адаптація ціни за допомогою націнки застосовуються, як правило, відносно товарів, вже відомих, які отримали успіх на ринку.

В основному це, говорячи в термінах матриці БКГ, товари-зірки, або товари, що знаходяться в своєму життєвому циклі на початку стадії зрілості.
Галузева адаптація цін це цінова диференціація для різних сегментів ринку. Географічна адаптація цін це цінова диференціація для різних географічних територій, що враховує різницю вартості логістики від місця виробництва — до місця розподілу і покупок. Одним з варіантів цієї стратегії може бути встановлення зональних відмінностей у цінах.

Іноді за точку відліку вибирається не конкретну місце виробництва продукції, а який-небудь логістичний центр (велике місто).

Що таке адаптація?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий